Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

19 Mart 2010 Cuma

bu fırsat kaçmaz harika hediyeler :)

1- Öyle güzel kahve fincanları :) 6 Adet Fincan ve 6 Adet Fincan tabağından oluşuyor.Büyükler için annemin tercihi :)
2- 1 Adet Minik cüzdan bunu çok beğendim.Bozuk paralarınızı koymak için kullanabilirsiniz.

3- Delilik bu bendeki diyorum ve 2. El Nokia telefonu koyuyorum =)
4- Şık bir takım.. Küpe ve kolye'den oluşuyor.
5- Altın renginde anahtar kolye.Üstünde parlak taşlar var..
6- Buda çok hoşuma gitti.Resimlerde fazla parlak çıkmıyor ama normalde çok parlıyor.Emin olun :) 2 Tel Toka, 1 Adet Taşlı Yüzük,1 Adet Taşlı Bileklik


Fincan Takımı
Cüzdanımızz..
2. El Telefonumuzz..

3'lü Takımımız..
Anahtar Kolyemiz..

2 Tel toka,Taşlı Yüzük,Taşlı Bileklik

işte hediyeler bunlardan ibaret .))

ben katıldım bile :)
inşallah bana çıkar ..... :))
teşekkürler GİZEMCİM..
http://gizemhortum.blogspot.com/2010/03/bu-hediyeleri-ka-cir-ma.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder