Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

16 Mart 2010 Salı

engüzeliburada parfüm talihlisi...

AnaTomY Perfümüm Şanslısı Kimmmm :)

Evet kampanyalarımı tek tek bitiriyorum arkadaşlar.Geçen gün Bonny Food kampanyasının çekilişini yapan sevgili arkadaşım yurtt dışında olduğu için çekilişinizi ben yaptım :) Şu www.random.org taki sonucu nasıl buraya koyuyoruz öğretin dedim öğretmediniz :)))) Ama merak etmeyin birisi çıkıpta hayır hayır ben rüyamda gördüm kesssin ben kazandım Didem derse fotoğrafı tarihi ve saati ile beraber belgelerimde duruyor ona göre :))) Fazla uzatmaya gerek yok....57 kişi katılmış (kendi yorumlarımı ve bazı arkadaşların 2. kez yazdığı yorumları sildim) eee hadi söyle kaç numaralı yorumu yapan kişi kazandı :))))

39. yorumun sahibi Ferda....E-posta adresini yazmışsın.Sana e-mail attım...Hemen bilgilerini verirsen sevinirim.Erkek parfümümü yoksa bayan parfümümü istiyorsun :) Canımm şaka bi yana tebrikler güle güle kullan....

Anatomy Parfümüm'e ve Eray Bey'e sonsuz teşekkürler.....

tebrikler ferda..
http://enguzeliburada.blogspot.com/2010/03/anatomy-perfumum-sansls-kimmmm.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder