Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

16 Mart 2010 Salı

KİNG &AYSEL HEDİYE TALİHLİSİ ABLAMM :))

BU HARİKA SAÇ ŞEKİLLENDİRİCİYE HER BAYAN SAHİP OLMAK İSTER DEDİK
VE 131 KİŞİDEN YORUM GELDİ BU KİŞİLER ARASINDAN KİNG PAZARLAMA MÜDÜRÜ GAYE HANIM KAZANAN ŞANSLI KİŞİYİ SEÇTİ.
GAYE HANIMA KAMPANYAMA DESTEK VERDİĞİ İÇİN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM VE KAZANAN KİŞİYİ AÇIKLIYORUM;
EMİNE KEKEVE 'DEN ADRES VE TELEFON BİLGİLERİNİ BANA MAİL ATMASINI İSTİYORUM KENDİSİNİ TEBRİK EDİYORUM İYİ GÜNLERDE KULLANSIN
aysellin_kampanyalari@hotmail.com mail bekliyorum
kampanyalarımdan haberdar olmak isteyenlerde mail atabilir yeni kampanyalarım oldukca mail atarım







harikaaaaa ablacım çok sevincim canım güle güle kullan ,teşekkürler king ve ayselcim..

http://kampanyamelegiaysell.blogspot.com/2010/03/king-blog-kampanyami-kazanan.html

4 yorum :