Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

30 Nisan 2010 Cuma

"çantamın içindekiler" giveaway-2....19mayıs son

Suprizzz !!! Hani cok sevmistiniz ya benim cirkin baykus yuzugumu iste buldum onun kardes versiyonunu hemde cok daha sirin :)

Ve simdi bu guzel yuzuk icinizden birinin olucak. Nasil mi cok kolay sadece izleyicim olun ve buraya yuzuk hakkinda minicik bir hikaye yazin. Iste bu kadar :)

Ha ben yazamam hikaye zorlanirim mi dediniz tamam bari bikac kelime yazin ki kazanma sansiniz olsun :)

1 Mayis da yayinliyorum son katilim zamanini da 19 Mayis olarak belirliyorum. Bu sefer cok uzun olmasin :)

Kazanani ilk oncelikle yazilan hikayeye yada kelimelere gore belirlemeye calisacagim ama eger cok zorlanirsam yeniden Random.org a basvurmayi dusunuyorum.


Hadi bekliyorum guzel hikayelerinizi :)

http://insideofmypurse.blogspot.com/2010/04/surpriz-giveaway2.html







http://insideofmypurse.blogspot.com/2010/04/surpriz-giveaway2.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder