Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

25 Nisan 2010 Pazar

"çantamın içindekiler" talihlisi....

Merhaba,

Sonunda aylardir hepimizin bekledigi an geldi. 450 yorum birakildi. Bunlarin bircogunu isimsiz olmasi, email adresi olmamasi, ayni yorum tekrar yazilmasi,... gibi nedenlerle eledim ve cekilis listemi hazirladim..

Kazanani Random.org ile belirledim. Cok heyecanlandim ama sanirim gercekten onlari isteyenlerden birine gidiyor =)

Kazanan....


Ebru Yuksel


Hemen mail atiyorum kendisine. Adres bilgilerini bekliyorum. Bugun itibariyle 1 hafta icinde iletisim saglayamazsak cekilisi yeniden yapicam...


Ama bu kadarla bitmedi bugun ki hediye cekilisim. 5 Nisan tarihinde twitter hesabimdan 762 sayisini twitlemistim. 762. izleyicime de kucucuk bir hediyem var.

asweetp --- Amy

Boylece buyuk hediyemiz Turkiye'ye, kucuk hediyemiz de Dallas,Texas'a gitmis oldu. Ben cok mutlu oldum hem katilimdan, hem de cekilis sonucundan...

Bundan sonra ayda bir bur kadar uzun olmamak kosuluyla Twitter accountum ve blogda yazarak yeniden cekilisler hazirlamayi planliyorum.

Yeni bir cekiliste gorusmek uzere...

tebrikler ebru yüksel....

http://insideofmypurse.blogspot.com/2010/04/cekilis-sonucu-giveaway-winner.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder