Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

30 Nisan 2010 Cuma

DİDEM VE SONUÇLANAN KAMPANYALARI...

ÖPÜCÜK YETMİYORSA ÇEKİLİŞ SONUÇLARI

sevgi
Ekrem ak

enguzeliburada@hotmail.com

Birer adet kadife özel kutu kazandınız.tebrikler.Belirttiğim e-posta adresine iletişim bilgilerinizi bekliyorum.

Orjin Krem Çekiliş Sonucu

Seda İslamoğlu

enguzeliburada@hotmail.com

Orjin krem kazandın :) Tebrikler.İletişim bilgilerini belirttiğim adrese iletmeni bekliyorum.


ORJİN HİJYEN ÇEKİLİŞ SONUCU

Neseege / Nese Kılavuz tebrikler.


enguzeliburada@hotmail.com adresine iletişim bilgilerini bekliyorum.

tebrikler neşecim :))

BELRU PATİSSERİE ÇEKİLİŞ SONUCU

Ümran Yıldırım..sen kazandın arkadaşım teşekkür ve tebrikler.Siteye üyeliğin ve yorumun yoksa hemen bu şartları yerine getirmeni rica ediyorum.Varsa no problem :)

Arkadaşlar çoğunuza üzülerek şunu söylemek isterimki bu kampanyaya tam olarak katılım alamadım.Yorumlarınız eksik,üyelikleriniz yok..Sonuçta bi kaç şart koyuyoruz,bunlar aman aman yapılması çok ozr olan şartlarda değil.

Bi durum daha vardı.Bu kampanyanın sadece İstanbul içi olduğunu söyleyenler oldu ve buna inananlar,zincir bu şekilde uzattı gitti.Oysaki defalarca söyledim.Kampanyamız tüm Türkiye için geçerliydi.Nedeyelim yayında yapımda emeği geçen herkese çok teşekkürler.Ümran senin iletişim bilgilerini

enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum...Dediğim gibi eğer eksiklerin varsa halletmeni rica ediyorum.Aslına bakarsanız eksikleri olanları çekilişe dahil etmeyecektik ama herkes bunu yapınca pekte mümkün olmadı açıkçası.

Belma Hanım ve Belru Patisserie çalışanlarına anlayış ve kampanyaya olan itinaları nedeni ile ayrıca teşekkür ediyorum.

DALAN SHOP ÇEKİLİŞ SONUÇLARI

bay&bayan
ayhanım
sevgi (bilgilerin mevcut)

Bloğumda kampanyada kalmadı fazla,ama yenileri gelio hemde bomba gibiiii :)) diğer iki arkadaşın iletişim bilgilerini bekliyorum.


şanslı arkadaşları kutluyorum...

http://enguzeliburada.blogspot.com/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder