Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

6 Nisan 2010 Salı

kristal küre :Hediye Zamanı: La Cheen ve talihli.......

La Cheen Kazananlar

Kazananlar sonunda belli oldu! T-Shirt'ü kazanan DERYA demiş ki: Merhaba öncelikle herkese bol şans diliyorum. La Cheen'nin tasarımları bana sanki bir peri masalındaymışım hissi uyandırıyor. Bu nedenlede ben beyaz t-shirt'e bayıldım ama kendim için değil 10 gün sonra İngiltereye gidecek ve 6 ay göremeyeceğim kardeşimi bu masalın içinde hatırlamak için. Ellerine sağlık La Cheen.... Saç bandını kazan gunde dedi ki: uğruna mesleğini bırakacak derecede aşkla yapılan tasarımlar sevilmez mi? Kocaman tebrikler! İletişim bilgilerinizi bekliyorum :) Bu haftanın yarışması için trendyol'a üye oldunuz mu? Olmadıysanız buraya tıklayın ;)

tebrikler......

http://kristal-kure.blogspot.com/2010/04/la-cheen-kazananlar.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder