Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

26 Nisan 2010 Pazartesi

masum inciler ve Bun Design Kampanyası Sonuçları

Çekilişimizi bugün yaptık random.org aracılığıyla. 3 tane de yedek belirledik.

Kazananlar:
1-awelya(awelya)
2-paşam41(PASAM41)
3-sümeyye(elisra)
4-isimyok000(isimyok000)
5-umury(erturky)

Yedekler:
1-cangz(cangz)
2-emk87(emk87)
3-kirnak58(kirnak58)

Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyorum, ad-soyad, tel no ve adreslerini masuminciler@hotmail.com a bekliyorum. Kazananların 3 mayıs 2010 15.00 a kadar bilgilerini göndermeleri gerekmektedir. Aksi halde ödül hakkı yedeklere geçecektir. Karışıklık olmaması açısından isimlerin yanına siteye üye olunan kullanıcı adlarını yazdım. Bun Design'e ve Sertan Bey'e tekrar teşekkür ediyorum. Herkese mutlu günler diliyorum :)

http://masumkedi87.blogspot.com/2010/04/bun-design-kampanyas-sonuclar.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder