Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

2 Nisan 2010 Cuma

"paylaşmakgüzeldir" hediye talihlisi.......

Eveet bir Çekilişin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız :) Ben video ile sunucaktım ama telefonumdan gayet kötü bir video çekildiğini farkettim yazılar falan hiç okunmadı.O yüzden giriştim fotoğraf çekmeye :) Hediye çekilişi hileli oldu zannedilmesin diye yapmadan önce isimleri teker teker yazdım bazılarının fotoğraflarına da çektim buyrun ;


Orda üst üste kağıtları koyduğum için yazılar eksik çıkmış "Kup" gibi normalde Kupa Kızı yazıyor haberiniz olsun :D
EVET ! BU GÜZEL HEDİYELERE SAHİP OLAN KİŞİ SAADET KARAMAN !!
Çok Çok tebrik ederim güzel günlerde kullanırsınız İnşallah :) Adresinizi mailime yorum bırakırsanız sevinirim :))

tebrikler.....
http://gizemhortum.blogspot.com/2010/03/cekiliiissss-sooonucuuuu.html#comment-form

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder