Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

7 Mayıs 2010 Cuma

"sound of the rain "Tanışma - Kaynaşma Hediyeleri talihlileri :))

Tanışma hediyelerini kazananlar belli oldu !!

10 Mayıs'tan itibaren 5 günlük eğitimde olacağımdan (ve zaten artık katılım olmamasının da rahatlığıyla) mecburen, çekilişi bugün yapmak durumda kaldım. Çekiliş sonucunda;



Mavi elbise artık; 7. yorumun sahibi olan zeynep78 ' in !!



Saten elbise ise; 12. yorumun sahibi olan ece' nin !!


Güle güle kullanın arkadaşlar.. Adres bilgilerinizi bana yagmur.sargin@gmail.com.tr adresinden bildirin.. Güzel elbiseleriniz, eğitim dönüşü adresinize kargolanacaktır.. Detaylar için de mailden görüşelim..

çok sevindim çok teşekkür ederim bu güzel hediyeleriniz için ....
seni de tebrik ediyorum arkadaşım ,ececim..

http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/05/tansma-hediyelerini-kazananlar-belli.html


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder