Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

18 Haziran 2010 Cuma

Gülinciğimin penceresinde mime takılmışım :))

sevgili arkadaşım Gülin bloğunda http://gulininpenceresi.blogspot.com/2010/06/swlden-mim-gelmis.html mimlemiş benide ;bende bildiğim kadarıyla azda gülinin bloğundan kopya çekerek cevaplamaya çalışayım :)

felsefem;yaşamayı ,yaşam üzerindeki canlıları,Rabbimin bana verdiği bu nefes sayesinde incitmeden idame ettirmek.

hayat;çok kısa....."değerini bilmek lazım ,göçüp gitmeden "

çocukluk;en masum hayaller ve duygular.

güneş;gerekli.... "güneş girmeyen eve doktor ve ben (hemşire) girer :) "

gözler ;ah o gözler yokmuu ?? herşey onlarda gizlidir bence ,insana bir bakışta herşeyi anlatır.

yıldızlar;gecenin sessizliğinde izlemek çok keyif verici ,tavsiye ederim.. :)

güzellik ;ALLAH'ın bir lütfu :) insan iç dünyasını güzel tutmalı bence.

sevgi; ilk sevgi ALLAH ,sonrası ANNE ve sonrasında canan bana göre ,ama bu canan kimine göre bir eş kimine göre bir çocuk olabilir:) SEVGİ;çok gerekli ,sevgisiz yaşam hiç katlanılabilirmi ?

dost; benim diğer dünyam ,kendimden fazla düşündüğüm,dostlarımsız yapamam .

zaman; geçip gidiveren an .

ve bendende bir başlık olsun SAYGI; malesefki bu zamanda saygı gösteren çok az kişi kaldı ,ama en gereklisi bence bu herşeyde bu öncelikli olmalı saygı olmalı ki beraberinde SEVGİyi getirsin..

hepinizi saygıyla selamlıyorum dostlarım;

üzerine alınmak isteyen varsa zevkle mim olayını takip edip okuyabilirim ,burdan hiçkimseye göndermiyorum ,aynı zamanda herkeste üzerine alınabilir :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder