Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

21 Haziran 2010 Pazartesi

kampanyasepeti ve buldumbuldum.com hediyesi talihlileri....

http://kampanyasepeti.blogspot.com/2010/06/buldumbuldumcom-dan-handy-notes-el-post.html


Buldumbuldum.com' dan Handy Notes – El post it Çekiliş Sonucu

Öncelikle buldumbuldum.com'a blogumda misafir olduğu için teşekkür ediyorum.

Katılımcı Listesi:

1 cangz
2 hacerelçi
3 neseege/ Neşe Kılavuz
4 ereknur
5 zeynep78
6 kudret
7 ♥ (¯`·._.•((VENÜS)) •._.·´¯) ♥
8 sevahm
9 efsunum
10 emnsz
11 BuRcU
12 dduygu22
13 aysu gevrekci
14 aynalar_xxx
15 fatma
16 neşe

Çekiliş random aracığı ile yapılmıştır.

Asıl Talihliler


1 - cangz
16 - neşe




Yedek Talihliler


3 - neseege/ Neşe Kılavuz

5 - zeynep78

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.
İletişim bilgileriniz kampanyasepeti@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder