Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

1 Ağustos 2010 Pazar

pınar ve flormar paketi hediye talihlisi....

Flormar'dan Hediye Paketi Kazanan




Şehir dışında olduğumdan dolayı çekilişi geç yaptım ve 2 gün gecikmeli olarak sonucu açıklıyorum.Sizi bu kadar bekletmek istemezdim biliyorum ki hepiniz sonucu heyecanla bekliyorsunuz :) Rötarlı sonuç için kusurabakmayın arkadaşlar..

Artık kazanan kişiye geçelim.Evetttttt hediye paketimizi kazanan kişi ceydaseref nickli arkadaşımız.Kendisini çok tebrik ediyor ürünlerini iyi günlerde kullanmasını diliyorum.Lütfen bana 3 gün içinde iletişim bilgilerini pinarlabizbize@gmail.com adresine yollarsan sevinirim.

Kazanamayanlar üzülmeyin.Yeni kampanyalarım çok yakında geliyor.Şehir dışında olduğumdan bloğumla fazla ilgilenemiyorum fakat en kısa zamanda süper kampanyalarla sizlerle olacağım..

Ayrıca Flormar ve Melahat Hanım'a bloğumda misafir oldukları için çok teşekkür ediyorum..

http://pinarlabizbize.blogspot.com/2010/07/flormardan-hediye-paketi-kazanan.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder