Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

30 Ağustos 2010 Pazartesi

bahadırkübra çekiliş talihlisi...

hala toplıyamadım kendimi kolum kanadım kalkmıo ama çekiliş için son gün bgn demiştim ertelemek istemedim.. adsız yorumları sildim, iki tane yorum yapanların birini kabul ettim falan derken 126 kişi kaldı.. gözümden kaçmış olan varsa affolaa inanın kötüyüm kafamı veremiorum.. yiğitlie laf getircek seviye ye çoktan gelmiş bulunmaktaım..

nese konumuza dönelim.. yine random.org la yaptım.. resim hiç net deil ama ilk çektiimi koydum bi daha bi daha çekemedim kusura bakmıcaınızı bildiimden sorun etmedim:)

ve sonuç..

91 numara EBRU.. tebrik ediyorum tatlım adresini bekliyorum..


tebrikler..
http://bahadirkubra.blogspot.com/2010/08/cekilis-sonucuu.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder