Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

16 Ağustos 2010 Pazartesi

Demeter Play-doh Hediye kampanyası talihlisi...



evet hediye kampanyamın katılım günü 00:00 itibariyle son bulduğu için çekilişi ertelemeden sıcağı sıcağına gerçekleştirmek istedim:)ilk hediye kampanyam olunca tabi baya bi heyecan vardı.

çekilişi random aracılığıyla gerçekleştirdim ve yorumlarda bir kendi yorumum ve birde tekrarlanan yorumu eleyip 65 yorumu göz önüne aldım.

randomun sonuçlarını bir türlü direk bloğumada kopyalayamayınca sinir oldum ama fotoğraf makinamla resmini çektim:)

gelelim çekiliş sonucumuza:53.yorumun sahibi:

kozmetik delisi dedi ki... bayıldım bu parfüme katılmak istedim bende, bloğunuzu izliyorum,blog dünyasında yeniyim ama yinede bloğumda duyurdum

http://makyajdelisi.blogspot.com/2010/08/play-doh-parfum-kampanyasna-katlmak.html

minesabuncu@hotmail.com
mine canım kutluyorum seni,adres bilgilerini 7 gün içerisinde perfemma@gmail.com a göndermeni istiyorum.1 hafta içerisinde ulaşmaman halinde''yedek talihli'' için bir çekiliş gerçekleştireceğim.

Hediye kampanyama katılarak hayatımı ve sayfamı renklendiren arkadaşlarıma çok teşekkür ederim,keşke elimde çok daha fazla bu üründen olsaydı ama üzülmeyin yeni hediye kampanyaları düzenleyeceğim bu sadece bir başlangıçtı.

Hepinizi Kocaman Öpüyorum......:)


http://makeuparfume.blogspot.com/2010/08/demeter-play-doh-hediye-kampanyamn.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder