Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

13 Ağustos 2010 Cuma

masum inciler ve şahin moda gelinlik talihlisi......

Gelmiş geçmiş en güzel blog kampanyasının sonucunu firma bugün bana iletti, umarım ihtiyacı olan birine çıkmıştır. 93 geçerli katılım vardı. Ve 1500 TL değerindeki Gelinliği kazanan 63. yorumun sahibi ...... tt .......nickli arkadaş katılım postu şöyle :)

tt dedi ki...
bende katıldım kampanyanıza umarım kazanırım
izleyicin oldum
hayran sayfasına katıldım
faceimde kampanyanızı duyurdum
http://www.facebook.com/SoNHaYaaT

Tuba Eroğlu


Kendisini kutluyorum, bana 1 hafta içinde (20 Ağustos 18.00'a kadar) ulaşması gerekiyor. Ayrıntıları görüşmek için :) masuminciler@hotmail.com.tr adresine mailini bekliyorum. İletişime geçmediği taktirde yeni çekiliş yapılacaktır :) Umarım bundan sonra daha güzel kampanyalar yaparız :) Beni izlemeye devam edin... Sırevi Restaurant Kampanyamız devam ediyor, katılımlarınızı bekliyoruz. Bu muhteşem kampanya için ŞAHİN MODA'ya tekrar teşekkür ediyorum.

http://masumkedi87.blogspot.com/2010/08/sahin-moda-gelinlik-kampanya-sonucu.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder