Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Newmatic deneme ürünü göndermiş :))


çok merak ettiğim için Newmatic ile iletişime geçip denemek amaçlı ürünlerinden rica etmiştim ,sağolsunlar beni kırmayıp adres bilgisi istemişlerdi bugün elime ulaştı ,çok teşekkür ediyorum ilgi ve alakalarına .....
henüz kullanmadım kullandığımda sizlerle bu ürün hakkında yorumlarımı paylaşıcam inşallah ;
şimdi gelelim ürün fotoğrafına;
150 gr. newmatic çamaşır deterjanı ve 2tablet bulaşık makine deterjanı....bulaşık makinesi deterjanlarım kargoda az tahribata uğramış olması sebebiyle fotoğrafını çekemiyorum ufalanmışlar çünkü :(

deneyimlerimi paylaşmak için ileriki günlerde görüşmek dileğiyle;
TEŞEKKÜRLER NEWMATİC EKİBİ.....

arkadaşlar ürünleri ve web sayfasını incelemek isterseniz buyurun;
http://www.newmatic.com.tr/

1 yorum :

  1. Banada geldi öncelikle teşekkür ediyorum.Bugün kullandım bulaşık makinasında gayet güzel tertemiz çıktılar.çok ürün denedim bunda memnun kaldım.Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil