Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

25 Ekim 2010 Pazartesi

arzunun hünerleri ve cumhuriyet bayramı hediyeleri...

Arzuco'dan Cumhuriyet Bayramında 3 kişiye 3 Hediye

İstedimki bu sene Cumhuriyet Bayramının coşkusunu blogumda da yaşayayım. Hediyelerimle daha cok kişiye hitap edebileyim bu sebeple 3 farklı paket hazırladım.


Paket 1: Keçe Çılgınlığı.. içinde Pembe, yeşil ve siyah renklerde 25x50 boyutlarında 3-4 mm kalınlığında 3 adet keçe (en incelerden değil) + açma kapama düğmeli silikon tabancası + silikon






Paket 2 : Moher Rüyası... Nakonun yeni cıkan moher iplerinden 1 paket(500 gr) + 4.5 nolu misinalı şiş + Nakonun Dergisi. Ben sembolik olarak kırmızı renkli yünleri resimledim ama çekiliş sonunda sipariş edeceğim için nakonun internet sitesinde renk stoğundaki renkler simli yada simsiz olmak üzere çekiliş talihlisinin tercihine göre sipariş edilebilir.

Paket 3: Kızıl Saçlar.. Benim hobi setleriyle işim olmaz saçımı boyarım keyfime bakarım diyen kızıl saçları seven hanımlar için.. Garnier 562 Gece Kızılı + Nivea Deo roll-on+ Sürpriz hediye.. Kendinize olmasada belki sevdiklerinize..
Not: Bu boyayı birkaç gün önce kendim için aldım ama saçlarım röfleli olduğu için boyamaya hatta kutusunu bile açmaya cesaret edemedim :)

katılmak için buyurun;

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder