Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

13 Şubat 2011 Pazar

FIRSAT MERKEZİ EFSANE78 KAMPANYA TALİHLİLERİ...

FIRSAT MERKEZİ KAMPANYA KATILIM LİSTEM;

MALESEF KATILIM SAYISI AZ OLDUĞUNDAN BİRAZ ÜZÜLDÜM :(

AMA BENİ TAKİP EDİP KAMPANYAMA KATILAN ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VE KAMPANYA ETKİNLİĞİ DÜZENLEYEN EJOYA FIRSAT MERKEZİ EKİBİNE..


KATILIM LİSTEM;

1-ereknur

2-merales

3-cicikan

4-çılgın eltiler

5-esmer güzeli

6-fatma özdemir

7-neşe kılavuz



şimdi random ile yaptığım çekiliş listeme geçelim ;

herkese bol şans:)

önce 3 adet kalpli yastık talihlileri;

























































kalpli yastık talihlileri;
6numara ile; FATMA ÖZDEMİR
3numara ile ;CİCİKAN
5numara ile;ESMER GÜZELİ


ŞİMDİ BERE TALİHLİLERİ diğer 4 ARKADAŞ BERE TALİHLİLERİ;

1-EREKNUR
2-MERALES
4-ÇILGIN ELTİLER
7-NEŞE KILAVUZ ...


TEBRİK EDERİM ARKADAŞLAR ....

BİLGİLERİNİZİ BEKLİYORUM .KARGO SİZİN TARAFINIZDAN ÖDENECEKTİR BİLGİNİZE..

MAİL ADRESİM:zeynepefe78@gmail.com

3 yorum :

  1. canım görmedim görsem kesin katılırdım

    YanıtlaSil
  2. nasıl görmemişim:((tüüh valla haberim olsa katılırdım
    neyse diğer kampanyalrına inş.
    kazanan arkadaşlarıma tebrikler

    YanıtlaSil
  3. kısmet değilmiş semacım diğer etkinliklere beklerim canım;
    aynı şey senin içinde geçerli lerzancım ,
    aslında hem face sayfamda hem bloğumda tekrar ederek kampanya etkinliği sürekli paylaştım :(
    hatta twitter sayfamda da paylaştım ,neyse şansınız bol olsun,birdahaki etkinliklere inşallah :)

    YanıtlaSil