Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

8 Mayıs 2011 Pazar

"Anneciğim,zamanı her öğrenmek istediğinde beni hatırla..."teşekkürler HOBİCOFFEE...



Annenize Zamanı Hediye Edin Kampanyası Sonuçlandı...


Anneciğim,
Seni ben çiçeklerden,yemişten
Sarı saçlı bebekten,
Canımdan çok severim.
Gitme hep yanımda kal,
Beni kollarına al,
Pembe gülden daha al,
Yanağından öperim....


Öğrendiğim ilk şiirdi bu..Bir çocukken bu şiiri okumak pek anlamlı gelmiyor belki ama bu kısacık şiir o kadar çok duyguyu barındırıyor ki içinde..Özellikle anne olup,annenin kıymetini anladığın zaman..
Başta kendi annemin ve kayınvalidemin sonra da anne olmayı hakeden tüm dünya annelerinin Anneler Günü kutlu olsun...

Şimdi gelelim hediyemizin şanslı anneciğine...Çekilişi Random.org ile yaptık ve talihli numarayı belirleyen tuşa oğlum Tuğra Efe bastı.Bütün yorumlar numaralıydı ve herkes yorum sırasına göre otomatik numara aldı.Bu duruma göre bu şık saatimizi kazanan kişi:

Zeynep Efe

Zeynep Hanım sizi tebrik ediyorum,güle güle kullanın saatinizi.

Zeynep Hanım'la 2 hafta iletişim kuramamamız saati kazanacak bir de yedek talihli belirledik.Yedek talihlimiz de:

Gülümser Demirtaş

Zeynep Hanım iletişim bilgilerinizi cerenakkol@gmail.com adresine gönderebilirseniz çok sevinirim.


Çekiliş Bilgileri:


***********************





ÇOK MUTLU OLDUM ,BU ANLAMLI ÖZEL GÜNDE BU GÜZEL VE ÖZEL HEDİYEYİ KAZANMAK BANA BÜYÜK BİR MUTLULUK VERDİ,TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM TUĞRA EFE BEY'E :)

http://www.hobicoffee.com/2011/05/annenize-zaman-hediye-edin-kampanyas.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder