Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

12 Haziran 2011 Pazar

Beyaz büyü hediye etkinliği........

P2014031-2


1) Avon Celebre Roll-on paketinde hiç açılmamış!

2) She makyaj paleti - içerisinde iki far iki ruj var bir de fırça -

3) Avon care rich moisture glycerine with vitamin E el kremi

4) Escada Pasicif Paradise -bana hediye geldiği için bir kaç fıs kullandım-

5) Mavi şal - hediye için özel aldım (:

6) Avon Colortrend yeşil eyeliner

7)Not defteri -ben çantadaki minik not defterlerine
bayılıyorum bunu da hediye için özel aldım (:

8)Butik Beyaz Büyü - Dore&İnci Kolye!

9) Butik Beyaz Büyü - Mavi & Siyah çıtçıt toka

10) Butik Beyaz Büyü - Pembe&Siyah dantel çıtçıt toka

bu harika 10 çeşit hediye için katılım ve şartlar burada;
http://www.beyazbuyu.com/2011/02/beyaz-buyuden-2-hediye.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder