Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

1 Temmuz 2011 Cuma

pabbucdeposu.com ile derincemin kampanyası.......

Pabucdeposu.com dan 2 kisiye sık ayakkabı hediye..

Bloğumda bu kez hepimizin vazgeçilmezi olan çok şık ayakkabıların olduğu pabucdeposu.com adlı siteyi ağırlıyorum.Site sahibimiz büyük kibarlık yaparak ayakkabı seçimlerini bana bıraktığından beri hiç zorlanmadığım kadar zorlandım diyebilirim.Gerçekten hepsi çok şık sizde ziyaretinizde eminim benimle aynı fikirde olacaksınız.Size biraz sitemizin genel prensiplerinden bahsetmek istiyorum çünkü aslında basit gibi görünen ama internet alışverişinde çok önem taşıyan kurallara uymayı prensip edinmiş olmaları beni memnun etti ve sizlerle paylaşmak istedim.Steye adımınızı attığınız anda karlı olmaya başlıyorsunuz %15 indirim hakkı kazanıyorsunuz .Ayakkabı ayağınıza olmadımı ya da ayağınızda resimde gördüğünüz kadar içinize sinmedimi hiç dert değil KOŞULSUZ İADE hakkına sahipsiniz harika değilmi:)Bir ayakkabı beğendiniz ve size en kısa sürede lazım ,hiç dert değil sitemizde aynı gün kargo uygulaması var.Saymakla bitmiyor avantajlar siz en iyisi hemen üye olun ve kendinizi özel hissetmeye başlayın..
Siteden sizlere birkaç örnek göstermeden edemeyeceğim buyrun;

Diğer ürünleri merak ediyorsanız buyrun sitemize:)
Kampanyamıza Gelince;
iki şanslı isim görsellerini gördüğünüz ayakkabılara sahip olacak.Şartlar çok basit;
burada;http://derinceece.blogspot.com/2011/06/pabucdeposucom-dan-2-kisiye-sk-ayakkab.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder