Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

13 Mart 2012 Salı

MAVİBEYAZ BLOĞUN HEDİYELERİ..





1-) Sinbo saç seti. Bu seti kullanmadım ama malum elektrikli cihaz. Çalışıp çalışmadığını denemek için bir kez cihazı açtım. Geçen gün aceleyle çantamı kutunun üzerine bırakmışım, kutuda biraz deformasyon olmuş.

2-) Farmasi 4'lü far. Bu farın her rengini elimin üstünde far fırçamla denedim. Onun dışında kullanılmadı. Bende bu renklerin hepsi var, bu yüzden de sizlere vermeyi istedim. Bu arada içinde aplikatörü yok. Bana garip geldi ama aldığımda da aplikatör yoktu.

3-) Kokoş taç :) Canım mimozayım göndermişti bana bunu ama böyle tokalara hiç alışık olmadığım için takmadım. Kendisine yeniden teşekkür ediyorum. Takabilecek bir arkadaşıma gitmesini diliyorum.

Çam sakızı çoban armağanı bu hediyeler için gelelim şartlarımıza;

ŞARTLAR BURADA;mavibeyazblog.blogspot.com/2012/03/cam-sakz-coban-armagan-hediyelerim.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder