Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

26 Haziran 2010 Cumartesi

VEEEE MORR KELEBEK TALİHLİSİ -AGONYA82 :)

HEDİYEYİ KAZANAN...

Arkadaşlar deli bir şekilde yoğunluk yaşıyorum,saat almış başını gitmiş yetişmek mümkün değil.

Eve geri uğradım az sonra çıkıcam. Kazananı açıklamak için bir 5 dk. pc başına geçtim.
Aksine de bi dolu cevap vermem gereken maillerim var.
Acele etmeyin arkadaşlar maillerinizi okuyorum ama cevap vermeye henüz fırsat bulamadım.

Kısa bir göz gezdirdim. 2 kez yorum yazan arkadaşları sildim.

Sephora hediyelerimi kazanan arkadaşı açıklıyorum;

Kazanan;


Canım gönderi adresini belirtmişsin fakat bunu öncelikle onaylamanda gerekli. Eğer gün içersinde bana mail ile geri dönüp onaylarsan gönderimi gerçekleştircem. Aksi halde hakkın bir başka arkadaşa geçicek.


Kazanamayanlar üzülmesin birkaç saat içinde yeni kampanya ile tekrar karşınızda olucam. Yorumlarınızı bizden eksik etmeyin.

Herkese kocaman sevgiler..


tebrikler agonya "emine yavaş " :)

http://mmmorrrkelebek.blogspot.com/2010/06/hediyeyi-kazanan.html

1 yorum :

  1. geç gördüm sağlık söz konusu olunca bilgisayarı bile açamadık.çok teşekkür ederim çok sevindim.

    YanıtlaSil