Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

24 Şubat 2010 Çarşamba

çatı kapı'dan harika eşarp kazanan şanslı .....

işte kazanaaaaaaaannnnn :))


sevgili DOKUZTEPE tebrik ediyorum canım :) adres bilgilerini bekliyorum :)
ve bu da dokuztepe'nin yorumu..çok içten istemişsin kısmet sanaymış :)

"Merhabalar,Ben de blogunu hergün ve zevkle takip edenlerdenim.Benim böyle çekilişlerde pek kısmetim yoktur ama eşarbı çok beğendim.:))Umarım ben veya benim gibi siyah-beyazı çok seven birine çıkar.:))Sevgiler..."

ve bir açıklama eklemek istiyorum..dokuztepe'nin kağıdına 1 yazdım çünkü ilk talihli o..
ama olur da bir problem çıkar bize ulaşmaz ya da biz ona ulaşamazsak diye,ben 2.ve 3. de belirledim..onların isimleri ve fotoğrafları da bende mevcut şu an..
herhangi bir problem olması halinde 2.ye geçeceğiz hemen..olacağını sanmıyorum ama tedbir diyelim..
işte bu kadaaarr :) ilk çekilişimize bakmak istersen tık tık
yeni çekilişlerde görüşmek üzere...çok hoşuma gitti bütün evi size veresim var ahahhahaha :)))

tebrik ederim şanslı arkadaşı....güle güle kullansın...


http://babyh23.blogspot.com/2010/02/veeee-iste-esarbin-sahibi-kim-acaba.html



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder