Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

2 Şubat 2010 Salı

Hediye Klik'e buyurun...

Flormar'ın rengarenk beşli far seti:
Bu fardan önce kendim kullandım, yorumlarımı burada yayınladım; sonra bir tane de hediye aldım klikdedim için. Uzun lafın kısası sürüm ve kalitesinden çok memnun kaldım.

Hollanda'dan aldığım GiftedGirls Lipstick seti



2 kişiyi mutlu edecek bu şirinlikleri kazanmak için hepimizin bildiği hediye kurallarını yazalım:
@İzleyicim olun ve hemen bu POST'a bir yorumcuk yazın.
@Dilerseniz blogunuzda hediyelerden bahsedin
@Blogunuz yoksa izleyicim olarak yorumcuk bırakın: "Kazanmak isterim de isterim" gibi..


Katılmak için son gün: 8 Şubat , çekiliş random.org'da olup, sonuçları 10 Şubat sabahı burada bulabilirsiniz

düşüncesi için klik'e teşekkürler.. :)
http://klikdedim.blogspot.com/2010/01/hediyeye-klik.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder