Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

10 Şubat 2010 Çarşamba

yeldanın sevgililer günü talihlisi...

KAZANAN BELLİ OLDU ve çekilişe katılanlar için Hediyelerim Var

Öncelikle Herkese Merhaba
Bu hediye verme işi benim çok hoşuma gitti.
Birçok yeni insan tanıdım. Sessiz takipçilerim olduğunu öğrendim.
Blogu olmayıp takip edenler çıktı, meslektaşlarım çıktı, adaşım çıktı.

Açıkçası çok mutlu etti bu hediye verme olayı.
Zaman zaman devam edecek bu hediyeler.
Bu ilk çekiliş diye kimseyi kırmamak adına yorum yazan herkesi çekilişe dahil ettim arkadaşlar.
Ve Çekiliş sonucu kazanan arkadaşım


Kendisini kutluyorum.
Ve en kısa zamanda adresini bildirmesini bekliyorum.
Bu çekilişe yorum yazan diğer arkadaşlarımada katıldıkları için çok teşekkür ediyorum ve bu çekiliş anısına bir hediye vermek istiyorum.
Biraz Merak edin Onuda yarın açıklayacağım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder