Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

4 Şubat 2010 Perşembe

sonmoda ocak çekiliş sonuçları..

Merhaba arkadaşlar, ben site sahibesinin sevfgülüsüyüm. Çekilişi yapıp taslak haline getirmek bana düştü çünkü kendileri kolestatom ameliyatı oldu. En kısa sürede düzelmesi dileğimle diyerekten torbaya elimi daldırıyorum. (Bu arada çekiliş için bir script kullanıyoruz, ne biz ne siz nede her hangi bir kişi belirlemiyor :) )

Katılanlar: acu =)), anadolu_universitesi, April, Armağan, Aslıhan, aysel, ayşegül öngelen, BAHAR, basak köse, baspinarli, berfin, berna, berrin, betito, betul, Cansu, Cansu Can, cingifilli, closelyfashion, corluda, Damla, dejaay, demet, dilan, dilek, dilek aygün, dominika, DİDEM, ece kalaycıoğlu, elif, emine ebru çipil, esma, ESMANUR, Esra YURDAKUL, fatma, feray, filiz, funda, fundagg, Füsun, gulin manav, gülce, gülirana, gülümser, hayal, hayalperest, hülya, idil, ilknur, ilknur şanlı, ivvy, karael_2, kerman ataş, makbule, melek, Melek, melike büyüktaşkın, melisa, meltem, merqure, mine, Mine, mukoo, mumbles, Müge, Nazenn, nefise s., neşe kılavuz, nihal çetin, nilmoon.blogspot.com, nuray, Nurgün, nurhan43, Peerlesspot, SEDA, seda, seda çalman, sedef, SEMA BAHÇUVANOĞLU, serkan, sevil, Sibelin Hobi Dünyası, Siyah Kedi, us’lu kız, vildan yanmaz, www.analikizlihertelden.blogspot.com, yasemin, yejades, yildiz, ylz, Yüksel, zeynep, zleyhaaa, çağlayan, ülkü, şermin

Kazananlar:

Comment melike büyüktaşkın says hem izleyicinim hem facedeyum ama seni nasıl araryacğm hediye bana çıkarsa sevinirim 2,7,b,c,z,s blogumda yer verdim teşekkürlerrr. =))

Comment SEDA says hediyeler süper 2 simli beyaz oje 3 dore oje b pastel volume express maskara a avon ruj x kedili stcker s yüz temizleme jeli

Comment şermin says 1- 2 ve 9 2- C ve d 3- Y 4- s Ancak bisi belirteyim o pazarlarda satılan stickerlerden sakın almayın ucuz etin yahnisi hesabı. mutfağıma uygulamıştım duvarımı mahfetti bunu sizle paylaşmak istedim.. cin işi olduğundan muhatap da bulamıyorsunuz karşınızda



tebrikler.....

http://www.sonmodayiz.biz/2010/02/ocak-ayi-cekilis-sonuclari.html#comment-327

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder