Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

16 Mart 2010 Salı

Yeldacımdan hediyeleri kazanan şanslı....

çekilisi kizim sabah yapti:)



besmele cek kizim dedim:) insallah cok sevinecek birisine cikar dedik ve cekti, ben de resim cektim o arada, dur bekle, dur yavas diyerek:) Bir asil iki de yedek cektik, yedekler gerektiginde yayinlanacaklar taslak olarak bekleyecekler blogumda:)

uzun surdu biliyorum, katilimlariniz ve sabriniz icin tesekkur diyorum hepinize, cikan isimlerin hicbirisini tanimiyorum, bana bilgilerini gondermesini bekleyecegim, 1 hafta bekleyip ulasamazsam ikinci talihliyi yayinlayacagim, artik acklayabilirim:)


bloğunu yeni keşfettim hemen izlemeye aldım:) hediyeler muhteşem benim olurlar inş:D
Merve Ekinci

evet merve, gonulden tebrikler, umarim 1 hafta icinde bana ulasirsin, blog adresi falan vermedigin icin ben sana ulasamiyorum, bilgilerini yeldaaksu@gmail.com adresine gonderebilirsin.

TEBRİK EDERİM MERVE..http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/03/cekilis-kizim-sabah-yapti.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder