Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

23 Kasım 2010 Salı

EJOYA KAMPANYAMIZIN TALİHLİSİ..........

Merhaba Zeynep Hn.

Öncelikle teşekkür ederiz. Belirttiğiniz listedeki katılımcı sayınıza göre random.org aracılığı ile kazanan belirlenmiştir.

Ekte kazananı belirlediğimiz ilgili görsel yer almaktadır.

Yolladığınız listede “elusum1 takma adıyla “ AYŞE Ş. POZLU” kazanan katılımcımızdır.

Kendisinden adres, telefon bilgilerini ve 50,00 TL’ye kadar seçmiş olduğu ürün linkini rica etmekteyiz.


Bilgiler tarafımıza ulaştıktan sonra en geç 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

İyi çalışmalar.

Eda Lale


http://www.ejoya.com/index


EJOYA KAMPANYAM KATILIM LİSTEMİZ....

37-kampanya da nasip işi
38-Esmer Güzeli
39-elif



kazanan.jpgkazanan.jpg
48K Görüntüle İndir



öncelikle şanslı arkadaşı sayın AYŞE hanımı tebrik ediyorum,güle güle kullansın, bilgilerini ve seçmiş olduğu hediye linkini bekliyorum ;zeynepefe78@gmail.com adresime.....

ve EJOYA FİRMASINA SAYIN EDA HANIMA ÇOK TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM...


TEBRİKLER..............


http://www.ejoya.com/index


4 yorum :

  1. tebrikler..bende kazandım kardan adamlı broşu alacağım :)

    YanıtlaSil
  2. senin adına çok sevindim gülinim :)
    güle güle kullan canım benim...

    YanıtlaSil
  3. tbrkler..bi ben kazanamadım e joyadan:(

    YanıtlaSil