Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

16 Ekim 2011 Pazar

yeni bir blog ve hediye etkinliği;



Üstte görmüş olduğunuz clinique makyaj çantası ve benim elcağızımla yaptığım bileklik ve küpe. Umarım kazanan kişi severek kullanır. Alttakilere gelirsek.
1. Mac kaş kalemi, göz kalemi olarak da kullanılıyor ben kaşlarımın rengini açtırınca bana koyu gelmeye başladı iki kere kullanabildim, uç kısmını kestim sizin için.
2. Victoria's Secret allık. Bu allığı da iki kere anca kullandım. Pembe allığım var diye bu öyle duruyor umarım işine yarayacak birine gider.
3. Clinique makyaj temizleyicisi. Makyaj temizleyicim de iki tane. bu da sizin olsun, hiç kullanmadım, az miktar pamuğa döküp kıvamına bakmıştım sadece.
4. Sephora fondoten sampleları. 10 tane. Bir tane de makyaj bazı sampleı toplam 11.
5. Dior nemlendirici sampleı. Bu da iki taneydi. Diğerini size yolluyorum.
6. Lancome ve Biotherm cilt bakım ürünü sampleları.
7. Miss Dior Cherie parfüm sample ı
En kısa zamanda içerisine Gourmand vücut peelingini de eklemeyi düşünüyorum, ben severek kullanıyorum size de almalıyım =) İnşallah daha başka şeyler de ekleyeceğim... Hepsini bu makyaj çantasıyla birlikte size yollayacağım.
Çekiliş 20 Aralık' ta olacak.

katılım için tıklayın;http://boyaynasindaben.blogspot.com/2011/10/hediye-cekilisim.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder