Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

16 Temmuz 2011 Cumartesi

pabbuçdeposu ile adige hediyeli etkiliği......

Pabucdeposu.com&adige01 İşbirliği ile 1 kişiye Ayakkabı Veriyoruz

Merhaba arkadaşlar,ilk ayakkabı kampanyamı pabucdeposu.com ile gerçekleştiriyorum :) Arda Bey,beni kırmadı ve kampanya yapmayı kabul etti bunun için kendisine ayrıca teşekkür ediyorum...

Sitemizde bu yazın trend modellerini bulabilirsiniz,birbirinden şık ayakkabılar var.Kısacası bir göz atmanızı tavsiye ediyorum eminim zevkinize göre birşeyler gözünüze çarpacak...

Sitemize üye olduğunuz anda %15 indirim kazanıyorsunuz bu ayrıntıyı lütfen atlamayalım :)
Sizlere beğendiğim birkaç modeli göstermek istiyorum..


Ayrıca bu yazın modası terlikler :))
Daha fazlası için sitemizi ziyaret etmeyi unutmayın. => pabucdeposu.com

Hediyemiz 1 kişiye firmamızın seçtiği bir ayakkabı,belki bu modellerden birisidir :)

katılım burada;http://cerkezkizi01.blogspot.com/2011/07/pabucdeposucom-isbirligi-ile-1-kisiye.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder