Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

27 Mayıs 2010 Perşembe

ANALIKIZLI & BULDUMBULDUM.COM KAMPANYA TALİHLİLERİ....

Merhabalar budumbudum.com ile olan kampanym sona erdi arkadalar bir önceki yazımdada belittiğim gibi memleketteyim ve her dakika internete girme imkanım yok o yüzden çekilişlerim biraz aksadı bu aksaklıktan dolayı herkesten özürdilerim şimdi kazanan talihlileri açıklıyorum

ece derinceece.blogspot.com blogunun sahibi

doğam dogamm.blogspot.com blogunun sahibi

ervahatun z-erva.blogspot.com blogunun sahibi

arkadaşlarımı tebrikediyorum en kısa zamanda bana bilgilerini ulaştırırlarsa sevinirim

tebrik ederim arkadaşlar çok sevindim sizin adınıza:)
http://analikizlihertelden.blogspot.com/2010/05/buldumbuldumcom-kampanyam-sona-erdi.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder