Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Venüs kadını ve Farmasi kampanyası talihlileri..

Bugün Farmasi kampanyamızın son günüydü.Katılımlarınızdan dolayı sizlere çok teşekkür ederim.

Tabiki desteğinden dolayı en büyük teşekkür Farmasi Kozmetik ve Gökhan Bey'e gidiyor...

Katılım sayısı oldukça fazlaydı ,arada ayıkladığım mesajlar oldu ,özellikle bir kişi defalarca aynı mesajları yazarak yanlış link vermiş kısacası kandırmaya çalışmış.:(

Tabiki de saymadım mesajlarını,geçersiz mesajları ayıkladıktan sonra çekilişimizi gerçekleştirdim.

Tam 3 kişi Farmasi Kozmetiğin Özel olarak hazırladığı Hediye Paketini kazandı .Veee işte sonuçlar geliyor....

1.Talihlimiz: 2-Gamzeli81

Yorumu ; Gamzeli81 dedi ki... bende kazanmak istiyorum. Teşekkürler

http://gamzelihayal.blogspot.com/2010/05/kozmetik-sektorunun-yeni-yldz-farmasi.html

Şebnem Yorulmaz
sebo_911@hotmail.com





2. Talihlimiz; 97-netcem

Yorumu ; netcem dedi ki... Selam,son sıralarda kazanamam ama,çok da istiyorum kazanmayı,kısmet artık..http://www.facebook.com/group.php?gid=112722425422549&ref=ts&v=info#!/profile.php?id=100000991866953&v=wall&ref=profile Netice sarı neticesar@mynet.com



3. Talihlimiz; 14-Nefise

Yorumu ;
Nefise dedi ki... http://benimdunyammoda.blogspot.com/2010/05/kozmetik-sektorunun-yeni-yldz-farmasi.html

NEFİSE SARIÇAM
fACEBOOK: GÜL SEVDAM
MAİL: nefisem@yahoo.com

face katıldım farmasi sitesini gezdim bloğumdada yayınladım...




Sonuçlarımız bu şekilde.Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyor ve en kısa zamanda iletişim bilgilerini venuskadini@gmail.com adresine göndermelerini bekliyorum.

Bu arada 2. talihlimiz netcem kampanyamın bitimine 2 dk kala 23.58 'de katıldı ve kazandı.Kendisinin hiç umudu yoktu öyle yazmış, açıkçası bende şaşırdım demek ki şanslı günüymüş :)

Çikolata Sepeti kampanyama da katılmış ancak 00.06 da katıldığı için sayamıyorum ne yazık ki.

Bunu da belirteyim neden burada varım ora da yokum demesin :)

tebrikler..

http://venuskadini.blogspot.com/2010/05/farmasi-kozmetik-ile-kampanyamzn.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder