Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

11 Mayıs 2010 Salı

venüs kadını ve 4.3.2.1 kampanyası talihlileri....

4.3.2.1 Kampanyamızın Çekiliş Sonuçları

Bir kampanyamız daha sona ermiş bulunuyor.Sizi bekletmek istemediğim için,çekilişi bugün gerçekleştirmek istedim.

Öncelikle katılımlarınızdan dolayı sizlere ,desteğinden dolayı da Sedef hanıma ve http://www.4321inceliyorum.com/ firmasına çok teşekkür ediyorum ve hemen sonuçlara geçiyorum.


1. Talihlimiz; 40-gülümser

Yorumu ;
gülümser dedi ki... geç oldu ama kabul edersen bende katılaym canım :)
duyurdum facede

gülümser demirtaş


2.Talihlimiz ; 16- aysu gevrekci

Yorumu ;
aysu gevrekci dedi ki... güzel kampanya için tşk sizlere.ürünü inceledimde acıkcası ihtiyacım var bu tarz bir takviye ye.ama korkuyordum taki 4.3.2.1 i inceleyene kadar.yan etkisi olurmu yada yabancı insan saglıgına zararlı maddeler iceririmi diye.ama 4.3.2.1 içerinigi inceleyince içim rahat etti.
tğm şartlar yerine getirlid.facebookda duyurdum ve akradaşlarıma msnde site linkini verdim incelemelri için.


Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyor ve en kısa süre içerisinde venuskadini@gmail.com adresine iletişim bilgilerini göndermelerini bekliyorum.

tebrikler arkadaşlar;
http://venuskadini.blogspot.com/2010/05/4321-kampanyamzn-cekilis-sonuclar.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder