Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

14 Mayıs 2010 Cuma

Didem ve en son kampanya talihlileri...

HEPSİ ANTEP KAZANANI (REKLAM GEMİSİ BLOĞU)

Aysun sen kazandın tebrikler.adres ve telefon bilgilerini enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum.



EVVİLLA KAZANANI

Seçil sen kazandın tebrikler.adres ve telefon bilgilerini enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum.


İSTANBUL HİJYEN KAZANANI

Fikriye sen kazandın tebrikler.adres ve telefon bilgilerini enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum.


AYAKKOKUSUNA ÇORAP KAZANANI

Asimo sen kazandıntebrikler.adres ve telefon bilgilerini enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum.


DEKORATİF AYNALAR KAZANANI

Resul Hakkı sen kazandın tebrikler.adres ve telefon bilgilerini enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum.



37 NUMARA KAZANANI

Haticcex sen kazandın tebrikler.adres ve telefon bilgilerini enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum.


PONENTE BABY KAZANANI

simay sen kazandın tebrikler.adres ve telefon bilgilerini enguzeliburada@hotmail.com adresine bekliyorum

http://enguzeliburada.blogspot.com/

tüm şanslı arkadaşları tebrik ediyorum....
darısı başımıza diyelim :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder