Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

27 Mayıs 2010 Perşembe

reyhanirenkler çekiliş talihlileri.......






Nihayet çekilişi yaptım arkadaşlar yoğun bir gündü dün benim için o yüzden ancak akşam toparlayabildim.Resimledim kimsenin aklına yanlış bişey gelmesin diye(kul hakkı ne olur ne olmaz ben üzerime düşeni yapayımda:))önceden listelemiştim zaten tekrar temize geçip tek tek kesip katladım,kutuda karıştırıp besmeleyle çektim(çok heyecanlandım gerçekten)..İlk defa böyle bir çekiliş düzenlediğim için acemiliğimi hoşgörün ne olur..
Ve kazananlar:
Louis Vouitton eşarp: mmerve(bu şekil yazmıştın tatlım:))
Pembe yarasa kollu penye t-shirt: Sevil
Lacivert askılı simetrik t-shirt: Saime

Diğer katılan arkadaşlarım hepinize çok teşekkür ediyorum..kazanan arkadaşlar bana adreslerinizi atarsanız ister buraya yazın yayınlamadan kayıt alayım,isterseniz gl_reyhan@hotmail.com adresime yazın en kısa zamanda yollayayım hediyelerinizi


http://reyhanirenkler.blogspot.com/2010/05/cekiliste-kazananlar.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder