Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

15 Mayıs 2010 Cumartesi

VEEEE MORR KELEBEK TALİHLİLERİ.....

Hediye kampanyamı kazanın kişiyiii açıklama zamanııı geldiii.......

Sonuçları Random org. Aracılığı ile belirledim.

Veee Hediyeyiii kazanan talihliii ve yorumu;


makbule dedi ki...

BLOĞUNUN İZLEYİCİSİ OLDUM
KAMPANYANIDA BLOĞUMDA DUYRDUM HEDİYELER ÇOK HOŞ
BLOĞUNUN OLUMSUZ BİR YÖNÜ YOK ÇOK BEĞENDİM
HEPİMİZE BOL ŞANS..

MAKBULE KURU

http://klbk-kelebek.blogspot.com/2010/02/guncel-blog-hediyeleri-resimleri.html



Veee Blogu olmayan arkadaşada süprizzz teselli ödülü göndereceğimi söylemiştim.

Ve diğer süpriz ödülü kazanan arkadaş;


zeyno dedi ki...

hediyeleriniz gerçekten çok güzel :)
makyaj önerilerinizi deneyimleriniz paylaşmanızı çok sevdim
zeynep
zeroks1@hotmail.com



Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyorum ve MoR KeLeBeKTeN şans getirmesini diliyorum.

Bana adres ve telefon bilgilerinizi seda.alimert.metin@hotmail.com'a mail atmalısınız.
Eğer bugün ve yarın bana geri dönmezseniz kazanma hakkı başka bir arkadaşa geçecektir.


Kazanamayan arkadaşlar üzülmesin çünkü bir kaç gün sonra başka bi süprizle yineee karşınızda olucam...

Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum...


SEVGİYLE KALIN...
http://mmmorrrkelebek.blogspot.com/2010/05/veee-iste-kazanan.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder