Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

2 Temmuz 2010 Cuma

S.W.L. ÇEKİLİŞ TALİHLİSİ.......

01 Temmuz 23:59 itibariyle çekiliş bitti. Bende hemen kazananı ve yedeği belirleyeyim istedim. Çok tez canlıyım ne yapayım :)
Tam olarak 106 kişi çekilişe katılmış. Herkese öncelikle kocaman bir TEŞEKKÜR ediyorum. Keşke elimden gelse katılan herkese birşeyler gönderebilseydim. Ama belli mi olur belki birgün parayı vurduğumda... :)

Şimdi sıra geldi kazanan arkadaşımızı belirlemeye. Hemen Random.Org ' a ışınlanıyorum :)

33. sırada yorum bırakan arkadaşımız kazandı. Hemen bakıyoruz...


Evet ESMANUR* sen kazandın... Bütün hediyeler senin :) Umarım hepsini beğenirsin.
Yorum:
"http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/2010/06/seval-ve-moda-hediyeleri.html
Bloğunuzun izleyicisi oldum.Bloğumda yayınladım ve pur blancayı görünce ekstra sevindim çünkü kokusu mükemmel ....inşallah bencillik edip tüm hediyeler bana çıksın diyorum.çünkü hepsi çok güzeller.sevgiler."

* En kısa zamanda benimle iletişime geçmeni bekliyorum. 07 Temmuz'da hala haber gelmezse yedek arkadaşı açıklayacağım.

tebrikler....

http://sevalvemoda.blogspot.com/2010/07/cekilis-sonucland-ve-kazanannnn-burada.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder