Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

1 Temmuz 2010 Perşembe

sihirli sepetim ve tıklada al hediye kampanyası talihlileri...



Outspoken by Fergie EDP Talihlimiz 52. yorum sahibi
Nihan Keçeci Tali
olmuştur..
..Tebrikler..


Anew clinical kaz ayağı bölgesi için düzgünleştirici bakım sistemi Talihlimiz 26. yorum sahibi Ali Bayar olmuştur..
Tebrikler..


Saten Kurdelalı Viskon Askılı Elbise Talihlimiz 22. yorum sahibi
Reyhan Dönmez olmuştur..
Tebrikler..

Bir kampanyamızın daha sonuna geldik ve yine çekilişimizi yapıp kazananlarımızı açıkladık..Gördüğünüz gibi 3 talihlimizide yukarıda isimleriyle belirttik..
Kendilerini tekrar kutluyorum ve en kısa zamanda

sihirlisepettim@hotmail.com iletişim bilgilerini bekliyorum..
Sponsorumuz Tıkladaal.com Didem Hanım'a bu muhteşem hediyeleri için tekrar teşekkür ederiz..

http://sihirlisepetim.blogspot.com/2010/06/tkladaalcom-cekilis-sonucu.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder