Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

3 Temmuz 2010 Cumartesi

stilzengini ve açılış hediye talihlisi....

Açılış Hediyesi Kampanyamda Kazanan... :)

Eveeettt ilk kampanyamı da sonuçlandırdık :)

Öncelikle, katılan ve başta Gülin olmak üzere =) desteğini esirgemeyen herkese çoook çok teşekkürler.



Tekrar gönderilen mesajlar hariç toplam 54 yorum vardı



çekiliş yapıldı kazanan belli oldu ;



53 numaralı yorumun sahibi Begüm. TEBRİKLER =)
Begüm demiş ki ;

Merhabaaa çok geç kaldımm sanırım ama yetiştim. hediyeler süperrr kolye harika ya keşke bana çıksa :)))))))) benim bloğum yok ama izleyiciniz oldum facete duvarımda paylaştım böyle de oluyor sanırım diymi :D

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000514271818&ref=profile&v=info#!/profile.php?id=100000514271818&v=wall&ref=profile

begüm kutlu


Hayırlı olsun canım, en yakın zamanda mailime adres bilgilerini göndermelisin =)


Temmuz ayında da boş durmam herhalde yine bir yarışmaya ya da çekilişle buralarda olucam ;)

tebrikler..
http://stilzengini.blogspot.com/2010/07/acls-hediyesi-kampanyamda-kazanan.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder