Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

2 Temmuz 2010 Cuma

Gülin ve Tanaçan Kozmetik kampanyası talihlisi..

TANAÇAN KOZMETİKTEN HARİKA HEDİYE KAZANAN..

Bir önceki postumda hediye içeriğini ve yorum bırakanları listelemiştim..şimdi sıra geldi kazananı belirlemeye..tabi yine random.org yardımıyla :)


vee işte kazanannn


kazanan 24.yorum sahibi derya oldu..

Derya dedi ki...

İZLEYİCİNİM VE SİTEYE ÜYE OLDUM TEMSİLCİ OLARAKTA GÜLİNİN PENCERESİ OLARAK BELİRTTİM

FACEBOOKTA GRUBA KATILDIM VE ARKADAŞLARIMI DAVET(DERYA BAŞ İSMİYLE ETTİM http://www.facebook.com/profile.php?id=1179966283#!/profile.php?id=1179966283
DERYA OLAŞ

kendisini tebrik eder,en kısa sürede iletişim bilgilerini
gulinozgur@gmail.com'a göndermesini rica ederim..

katılan bütün arkadaşlara teşekkürü borç bilirim :)

bir başka hediye etkinliğinde görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder