Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Gülincim ve Kampamia talihlileri......

KAMPAMİA KAMPANYAMDAN KAZANAN 3.KİŞİ..


KAMPAMİA'DAN 3 KİŞİ GÜZEL HEDİYELERİMİZİ KAZANDI..

HEDİYELERİMİZ İSE ŞUNLARDI..

-



-

-

GELELİM KAZANAN KİŞİLERİN İSİMLERİNE..

-

KATILAN 40.KİŞİ İÇİNDEN KAZANANLAR..

7.16. VE 32. YORUMUN SAHİPLERİ..

7.YORUM SAHİBİ GÜLİRANA

gülirana dedi ki...

merhabalar bende siteye gülirana adıyla üye olup iki üç ürünü tavsiye ettim fazedeki gruba katılıp 210 arkadaşıma önerdim http://www.facebook.com/profile.php?id=1623524959 profilimdede yayınladım
şartlar tamam yani:)))
gülşen selman uysal
16.YORUM SAHİBİ DDUYGU22

dduygu22 dedi ki...

Siteye DUYGU61 nick'i ile üye oldum arkadaşlarıma tavsiye ettim.face grubuna katılıp 1220 arkadaşıma davet gönderdim ve ürünlere yorum bıraktım. face'de yayınladım: http://www.facebook.com/posted.php?id=100000900175529#!/profile.php?id=100000900175529 umarım pijama takımını kazanırım :)) DUYGU EKİCİ

32.YORUM SAHİBİ UĞUR BÖCEĞİ

uğurböceği dedi ki...

bütün şartlar tamam.face de uğurbayrakadıyla gruba katıldım.önerdim yorum bıraktım.siteyede üye oldum yorum bıraktım.http://hediyelerblogu.blogspot.com/2010/07/3-hediye-biri-sizin-olsun.html
KAZANAN ARKADAŞLARI TEBRİK EDER..EN KISA ZAMANDA İLETİŞİM BİLGİLERİNİ
gulinozgur@gmail.com'a göndermelerini rica ederim..

KATILAN HERKESE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNAR,KAZANAMADIKLARI İÇİN ÜZÜLMEMELERİNİ DİLER,SİZLERİ YENİ KAMPANYALARIMA BEKLERİM..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder