Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

23 Nisan 2010 Cuma

ChunLiBeautySpot'tan Hediye Talihlileri.....

Nihayet sona ula$tik :) birbirinden güzel arkada$imdan birbirinden güzel yorumlarina hem sevindim hemde üzüldüm.. Neden üzüLdüm? Keske iKi ki$iye degilde daha fazla kisiye hediye verebilseydim diye.. Neyse bende naptim? sorun bi naptim?? 3. Bi supriz hediye hazirladim :) onu en son aciklayacagim :) Bunun icin 3 ayri tablo yaptim :D birincide herkes, ikincide bloglari olan, ücüncüde blogsuz arkada$larimdi.. Blogu olmayan arkadaslar cogunluktaydi :)
Birinci firCa setini kazanan arkada$im reklamlardan sonra :D
Tirininimmmmmmmmmmmmmmm
  • 109 No ile Melda Aydin!! fircalar senindir canim umarim severek kullanirsin !!
IkinCi kozmetik ürünlerini kazanan arkada$im evettttttttt ;
Tirininimmmmmmmmmmmmmmm
  • 87 No iLe Tuana"nin Dünyasi kazandiiiiiiiiiiii holeyyyy eller havaya :D
Vee Gelelim 3. Supriz HEdiyeme :D ondada cok güzel hediyeler olcak ve bu hediyeyi cekili$siz cektim kafama göre yani :D Kazanannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  • 2 numara iLe Jadoreeeeeee ehehhe bu biraz torpil i$i oldu ama napak tanidiklarada kiyak gecmiceksek ne i$e yarariz hem kargo masrafida yok :D
Herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayramini kutlarimmmmmmmmmm :) Bir sonraki hediye kampanyamdada görüsmek dilegiyle :D gece yarisi uyumadim bunu yaptim :D cok heyecan yaptim yaww!!

şanslıları kutluyorum...http://chunlibeautyspot.blogspot.com/2010/04/vee-ite-kazananlarrr.html


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder