Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

1 Mayıs 2010 Cumartesi

harika havlu talihlisi "fatma taban"'dan....

Veee işte çekilişimiz sona erdi.

Bütün gün dışardaydım bu gün,arkadaşımla işimiz vardı dolandık durduk .
Akşam (akşam derken saat 10 oldu) eşlerle beraber yemek yedik sonra caddeye çay içmeye indik vs.
Kısa keseceğim merak etmeyin.:))
Yeni geldik eve girer girmez soluğu bilgisayarımın başında aldım:))
Sizden daha çok merak ediyordum sonucu...

Sonucu açıklamadan önce teşekkür etmek istiyorum...
sevgili seniha ve kübra ya bloglarında çekilişimi duyurdukları için en içten sevgilerimi sunuyorum kendilerine...
Bloguma yeni katılanlara hoşgeldiniz diyorum umarım keyifli saatler geçirirsiniz.
Çekilişime katılanlara ve bloglarında yayınlayan arkadaşlara da ayrıca teşekkür ederim...
Çekilişi random org dan yaptım
İsim belirtilmeyen yorumları ve kendi yaptığım bir kaç yorumu sildim.
Sadece bir yorumu bıraktım oda bir türlü yorum sayfasını açamayan bir arkadaş için.
Toplamda 27 yorum oldu...
Veeeeee işte kazanan numara 16


tek tek yorumları saydığımda Reyhane çıktı...

Tebrik ederim Reyhane...
En kısa zamanda adresini mail atarsan sevinirim
İyi günlerde kullanman dileğiyle...

tebrikler reyhaneciğim..

http://fatmataban.blogspot.com/2010/05/veee-cekilis-sonucu.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder