Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

8 Mayıs 2010 Cumartesi

venüs kadını & 37numara.com'dan anneler günü talihlisi...

37numara.com ile birlikte düzenlediğimiz bu kampanyamızda bugün sona erdi ve çekilişi hemen gerçekleştirdim.Öncelikle 37numara.com' a teşekkürlerimi sunuyorum.

Veee sonuçlara geçiyorum..



Kazanan talihlimiz 46- reyhane

Kazanan arkadaşı tebrik ediyor hediyesini güzel günlerde kullanmasını diliyorum.En kısa zamanda venuskadini@gmail.com adresine beğendiği model ile birlikte iletişim bilgilerini göndermesini rica ediyorum.

Kazanamayanlar üzülmesin yarın yine bu saatlerde 2 çekilişimiz olacak...
Hem de 3 'er kazananımız olacak.Yani toplam da 6 kişi hediye kazanacak yarın.Hepinize bol şans :)

tebrikler rayhan...

http://venuskadini.blogspot.com/2010/05/37numaracom-ile-birlikte-duzenledigimiz.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder