Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

27 Ocak 2010 Çarşamba

rapunzel'in masalı ile tanışın ve kazanın...

Açılış Hediyesi

Sağda solda yazılarım yayınlanırken,üstte oturan kiracı üniversite öğrencilerinin gazına gelerek bu blogu açtım.Kendi yazılarımı kendi siteme yazayım dedim.sonra baktım bloglara,herkes biryerlerde hediye veriyor.Ben de vereyim hem tanınayım hem tanıyayım,blog kardeşliği olsun dedim.
Bloglarda hep kozmetik ürünler hediye verilmiş.Ben anlamam öyle işlerden o yüzden hediye olarak saatçi dükkanımızdan saatler seçtim.

Hediyeler:


1 kişiye Tissot T039.417.16.057.00 Erkek Kol Saati


1 kişiye Puma PU101752001 Bayan Kol Saati

Hediyeleri Kapmak İçin Yapman Gereken Şunlar:

1-İzleyici olmak (izleyici olmayanlar çekilişe dahil edilmeyecektir)
2-Blogunda hediyeden bahsetmek,
3-Blogunda bahsettiğin linki yorumunla buraya yazmak
4-Blog sahibi değilsen,izleyici olarak mail adresinle yorum bırakman..
5-Hangi saati isteğinizi de belirtmeyi unutmayınız
Son Gün:12 şubat 2010

Hediye random.org çekilişinde kimlere çıkarsa 14 şubatta özel olarak adresine teslim edilecektir.

http://rapunzelinmasali.blogspot.com/2010/01/acls-hediyesi-d.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder