Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

3 Ocak 2010 Pazar

sonmodayızdan yine hediyeler var!!

bu sefer birden fazla hediyeler işte buyurun;

Yanlız bu sefer kuralları değiştirdim ama gene çok zor olamayacak :) Öncelikle aşşağıdaki dokuz ojeden iki tane seçiyorsunuz.

rengarenk oje 400x300 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

rengarenk-oje-(2)

1-Beyaz oje;

beyaz oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

2-Simli beyaz oje;

simli-oje-(2)

3-Dore oje;

parlak oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

4-Yavruağzı oje;

turuncu oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

5-Pembe oje;

pembe oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

6-Kırmızı oje;

kirmizi oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

7-Bordo oje;

bordo oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

8-Yeşil oje;

yesil oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

9-Mavi oje;

mavi oje 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

Oje seçiminizi bitirdiyseniz aşağudaki ürünlerden ikisini seçiniz.

a-Avon pembe ruj, göründüğünden daha koyu bir pembe;

avon-ruj (2)

b-Pastel Volume Express Maskara;

pastel maskara 400x300 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

c-Maybelline kapatıcı ivory;

maybelline kapatici 400x300 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

d-Stila siyah maskara;

stila maskara 400x300 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

Seçiminiz bittiyse aşağıda ki stickerlardan bir adet seçiniz.

x-Duvar için kedili sticker;

sticker (2)

y-Duvar için sevgili sticker;

sticker (3)

z-Duvar için Çinli sticker;

sticker 300x400 Bu Site Gene Hediye Dağıtmaktadır

Sticker seçiminiz bittiğinde aşşağıdaki testerlardan birini seçin;

p-Vichy Myokine Zone Peri;

tester (2)

q-Vichy Myokine Decontract;

tester (3)

r-Vichy Myokine Fusso Night;

tester (4)

s-Yüz temizleme jeli ve vücut kremi, ikiside 15 ml

tester (5)

Evet bütün seçimleriniz bitti artık, kodlarını aklınızın bir köşesine kaydettiniz.

Blog sahibi iseniz;

- Sağ taraftaki facebook tuşuyla beni facebook listenize eklemenizi

- Beni takip etmenizi,

- Blogunuzda bahsetmenizi,

- En son olarakta seçtiğiniz hediyelerin önlerinde kodları yorumunuza eklemenizi istiyorum.

Blog Sahibi değilseniz;

- Facebook tuşuyla beni facebook listenize eklemenizi,

- İzleyicim olmanızı

- Ve en tabii olarakta seçtiğiniz hediyelerin önlerindeki kodları yorumunuza eklemenizi istiyorum.

Geçen sefer yarışmayı bir blog sahibi kazandı pazartesi günü yollayacağım ama bu sefer madem ki üç ayrı hediye veriyorum en az biri blog sahibi olmayan birine gitsin istiyorum. Eğer üçü de blog sahibine giderse bir daha çekiliş yapıp birini blog sahibi olmayan birine vereceğim.

Bu arada aslında size vermek için yurtdışından hediyeler seçmiştim ama henüz elime geçmediler. Sizin için bunları seçtim ama bu biter bitmez onları da blogum da dağıtmaya söz veriyorum.Bu da demek oluyor ki yeni bir yarışma daha var :)

Yarışma 1 Şubat’ta bitecek. Yazı yorumlara açılmıştır :)

PS: Facebookunuz yoksa canınız sağolsun :) Katılımları yine de sayacağım.

herkese bol şans....


http://www.sonmodayiz.biz/2010/01/bu-site-gene-hediye-dagitmaktadir.html#comments

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder