Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

1 Nisan 2010 Perşembe

didem ve deppo talihlileri.....

DEPPO ÇEKİLİŞ SONUÇLARI

İyisi ile kötüsü ile bir kampanyamızın daha sonuna geldik :)) Ay nediyorum ben yaaa.5 arkadaşımız Deppo'dan çok özel hediyeler kazandı....Çekilişi www.random.org aracılığı ile arkadaşım Eren yaptı.Resimleride o hazırladı.Kendisine kocaman kocaman teşekkürler....Hadi açıklamaya başlayalım...


TEFAL FRİTÖZÜ KAZANAN KİŞİ (SENA)





HEDİYE SEPETİNİ KAZANAN KİŞİ (ENİYİSİ)







YOSUN ÖZLÜ ANTİBAKTERİYEL LİKİT KAZANAN (ADRİANA1983)








İNTİM LİKİD KAZANAN (İSİMYOK000)








ALIŞTIRMA BARDAĞI KAZANAN (NURSEN)








Arkadaşlar kazanan arkadaşlarından enguzeliburada@hotmail.com adresine e-posta atmasını veya online msn adresi olarak eklemesini rica ediyorum.Güle güle kullanın.Ayrıca Deppo'ya banada harika bir Tefal tencere seti verdikleri için sonsuz teşekkürler ediyorum.Hadi bakalım.Kazananlara hayırlı uğurlu olsun.....


tebrikler......

güle güle kullanın...
http://enguzeliburada.blogspot.com/2010/04/deppo-cekilis-sonuclari.html

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder