Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

hergün kampanya

1 Nisan 2010 Perşembe

didem ve jestyap talihlisi.....

JEST YAP ÇEKİLİŞ SONUÇLARI

İş yoğunluğumdan dolayı çekilişi www.random.org kullanarak arkadaşım Eren yaptı resmide ben almayı bilmiyorum sağ olsun onuda halletmiş :)

5. yorumun sahibi kazandı.Evet Meral :) Canım yorumundada çok istediğini belirtmişsin.Bu kadar isteyen birisine gittiği içinde ben sevindim.Sen bana adres bilgilerini falan enguzeliburada@hotmail.com adresinden ilet.TEBRİKLER :))))

Ayrıca www.jestyap.com sitesine kendi hediyem içinde çoook teşekkür ediyorum.....


tebrikler.....
http://enguzeliburada.blogspot.com/2010/04/jest-yap-cekilis-sonuclari.html


HEDİYE SAHİBİ ULAŞIP BİLGİLERİNİ BİLDİRDİĞİ AN BU YAZI KALDIRILACAKTIR .....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder